.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساز جدايي در مازندران كوك شد ؛
گرماب ساري هم به دنبال بخش شدن
شمال نيوز: در پي ارتقای بخش كياكلا به شهرستان سيمرغ و ایجاد بخش رودپي جنوبي و شمالي و ...در استان مازندران گرماب ساري هم ساز جدايي كوك كرد و به فكر بخش شدن افتاد.
گرماب ساري هم به دنبال بخش شدن

شمال نيوز-در پي ارتقای بخش كياكلا به شهرستان سيمرغ و ایجاد بخش رودپي جنوبي و شمالي و ...در استان مازندران گرماب ساري هم ساز جدايي كوك كرد و به فكر بخش شدن افتاد.

به گزارش خبرنگار شمال نيوز، جدايي بخشهاي مختلف از شهرستانها در دولت احمدي نژاد بيش از ديگر دولتها به چشم مي خورد. ديدگاه دولت بر اين تفكر استوار است كه مردم نبايد براي يك كار كوچك مسير طولاني را طي كرده و در مركز بخش و يا شهرستان كار خود را پيگيري كنند كه اين سياست به توسعه و آباداني منطقه ها كمك خواهد كرد.

بر اين اساس مردم منطقه محروم و كمتر توسعه يافته گرماب شهرستان ساري به علت طولاني بودن فاصله زماني تا مركز بخش و مركز شهرستان (ساري) به پيگير تاسيس بخشي به نام گرماب هستند تا از تاسيس اين بخش بتوانند خطرات جاني تردد در مسير طولاني رفت و آمد و هزينه هاي مالي و زماني خود را كاهش دهند و با همت و تلاش به توسعه و رشد ، آباداني حوزه گرماب كمك كنند.

منطقه گرماب كه بيش از 30 روستا را تحت پوشش قرار می دهد از وسعت جغرافيايي زيادي نيز برخوردار بوده و حتي از سه بخش فعلي شهرستان ساري نيز گسترده تر مي باشد ضمن اينكه اين منطقه از جمعيتي بالغ بر 30 هزار نفر برخوردار است.

طبق شنيده هاي خبرنگار شمال نيوز عده اي از بزرگان منطقه براي جدايي گرماب و تاسيس بخش جديد جلساتي را برگزار كرده و براي محقق شدن تاسيس بخش جديد برنامه ريزي مي كنند هرچند در گذشته مکاتباتی در اين زمينه با استانداري و وزارت كشور صورت گرفته است.

حوزه استحفاظي منطقه گرماب شهرستان ساري بعد از پل تاكام و انتهاي محدوده آن نيز تا روستاي اسكارد است/210خ


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

کلاردشتی 28 بهمن 1391
کلاردشت باید شهرستان میشد نه سیمرغ ... بعد میگن بین غرب و شرق تبعیضی وجود نداره !
نا شناس 28 بهمن 1391
متاسفانه چون به نظرات كارشناسي اهميت داده نمي شود ،يك فرد عادي كه از قوانين هيج آگاهي ندارد وحتي يك بازاري ،علت تقسيم وتكه تكه شدن يك منطقه مي شود!!!
نا شناس 28 بهمن 1391
از استان شدن غرب استان چه خبر؟
نا شناس 28 بهمن 1391
ما داریم قربانی مسائل سیاسی و بی سوادی دولت احمدی نزاد می خوریم
نا شناس 28 بهمن 1391
یکی بداد بندپی مظلوم برسه
م 27 بهمن 1391
انشاالله مشكل همه مردم اين ديار برطرف بشود.....
نا شناس 27 بهمن 1391
بند پی بابل یاید شهرستان شود...چرا حق ما را می خورند؟؟؟؟؟؟
ali 28 بهمن 1391
احتمالا چورت میشه مرکز بخش و اقای ر ک به لطف دوستان پدر مرحومش دامادی و شجاعی از شهرداری میلدو میشه بخشدار
نا شناس 28 بهمن 1391
گرماب هزار نفر جمعیت هم نداره این آمارهارو از کجا میارین«ضمنا برای حل مشکل رفت و آمد هم راه درست می کنن نه بخشداری!!!!!!!!!
؟؟؟؟؟ 28 بهمن 1391
وقتی رتق وفتق امور به افراد دست افراد بیسواد باشد ساری بزرگ را تکه پاره میکنند
اکبر ی 29 بهمن 1391
کسانیکه به دروغ خود را بابلی جا میزنید و خواستار جدایی بندپی عزیز از کلانشهر بابل هستید بدانید تمامی بابلی ها از امیرکلای سرسبز و بندپی جاویدان هرگز خواستار جدایی از شهرستان بهارنارنج نخواهند بود . بابل بزرگ تا ابد بزرگ و جاویدان خواهد ماند . .
محمدعلی رضاپور 29 بهمن 1391
عزیزی که احتمالا اهل ساری هستی و نظربه تجزیه ی بندپی از بابل
می دهی،بدان که بزرگانی از بندپی درراس امورشهرستان بابل اند و خواهان یکپارچگی این شهرستان عزیز می باشند.شما اگردلت برای مردم می سوزد،برای مرکزشهرستان شدن "کیاسر" تلاش کن که ازجهات مختلف ....
شهرستانی به مرکزیت "کیاسر"؟
نا شناس 29 بهمن 1391
آقای محترم من عرض می کنم اهل بابل هستم و بابل را دوست دارم و این دلیل نمی شود که ما بندپی را در چهره شهرستان نبینیم تمام اساتید دانشگاه مازندران بیشترش از این منطقه هستند چرا همه بودجه را باید فقط برای بابل خرج کنید و آنوقت من و امثال من را را بابلی بگوئید و نسبت به پیشرفت ما سرتان را زیر برف می برید؟ حق ما بند پی بهصورت شهرساتن مجزاست ولا غیر
نا شناس 1 اسفند 1391
کافر همه را به کیش خود پندارد.شماها باعث جدا شدن میاندرود از ساری شدید و همیشه از اینکه بازتاب کار خودتون به خودتون برگرده در هراس و ترس و تهمت و افتراء هستید...حالا هم که برای کیاسر نقشه کشیدید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.